Zorganizovat kvalitní akci pro stovky hostů, kteří si z ní kromě spokojeného žaludku odnesou i zážitek, není práce na pár hodin. Samotné přípravy se často nepohybují jen v řádech týdnů, ale dokonce měsíců. I přesto ale event pouze zřídka kdy dopadne přesně tak, jak byl naplánovaný. 

Podle Milady Janákové, spolumajitelky a ředitelky cateringové firmy White Circus je to ale dobře, protože dokonale naplánované akce jsou podle ní nezajímavé. „Takové eventy většinou propadnou v zapomnění. Každý, kdo dělá v cateringu, tak ví, že na improvizaci musí být připraven. Denně stavíme kuchyň někde jinde, je tam jiné technické zázemí a vždycky na vás čeká nějaké překvapení. Prostoru, na to, že se něco pokazí, je opravdu spousta,“ líčí s úsměvem. 

Přitakává i Filip Šimoník z Kiduo a dodává, že důležité je mít vždy na paměti hlavní sdělení celé akce a nikdy nezapomenout, za jakým účelem se pořádá. „Když je jediným záměrem eventu to, že chci, aby se hosté potkali, dobře najedli a napili, tak je dopad na značku nulový.“

Ostatně význam marketingového vlivu akcí je nosným tématem celého podcastu, ve kterém oba hosté sdílejí spoustu tipů na to, jak zajistit, že právě na tu vaši si lidé vzpomenou ještě o rok později. Pro hosty je jednoduše důležité vytvořit zábavu. Není ale důležité postavit podium a přivést nějakého umělce, ale vyplatí se event udělat interaktivní, aby si zábavu mohli hosté vytvářet sami.

Proč je improvizace neoddělitelnou součástí cateringu? Na co byste neměli jako hostitel akce rozhodně nikdy zapomenout a jaké body si odškrtnout, aby vás jen tak něco nepřekvapilo? To vše i více se dozvíte v rozhovoru s našimi hosty z White Circus v dnešním podcastu.