Křupavé pečivo, spolupráce se šéfkuchaři a služby jdoucí vstříc zákazníkovi. Český řetězec Bageterie Boulevard vyhrál v kategorii nejlepšího rychlého občerstvení na letištích mezinárodní soutěž Food and Beverages 2024, oceňující inovace v oblasti gastronomie.

„Cena potvrzuje naši snahu v dosahování světové úrovně v každém aspektu značky,“ okomentoval úspěch Petr Cichoň, zakladatel a jediný vlastník firmy Crocodille s dvoumiliardovými tržbami, pod niž značka Bageterie Boulevard spadá. 

Podniky s výrazným žlutým designem a hláškami na novinových ústřižcích se zaměřují na čerstvé a zapečené bagety, saláty, krémové polévky, pečené brambory nebo snídaňová menu. V Česku je Bageterie Boulevard co do počtu provozoven trojkou za americkými nadnárodními korporacemi KFC a McDonald’s.

Poslouchej!
Vydání Forbesu Poslouchej!

Pobočku na pražském Letišti Václava Havla provozuje se společností Lagardere, která patří mezi přední světové operátory retailových řetězců v oblasti cestovního ruchu. Provoz na letišti je pro Bategerii Boulevard oproti běžným lokalitám specifický hlavně v plánování směn zaměstnanců podle příletů a odletů cestujících. 

„Zavedli jsme i specifickou službu Gate delivery, kdy si pomocí naší aplikace vytvoříte objednávku a náš kurýr vám ji do patnácti minut donese až k odletovému gatu,“ popisuje Markéta Krejčíková, která má na starosti firemní expanzi a franšízy. Spolu s Lagardere plánují otevřít další dvě provozovny. 

Bageterie Boulevard aktuálně působí v Česku a na Slovensku, kde provozuje šedesát dva restaurací, z toho dvaapadesát franšízových. Do budoucna řetězec uvažuje o vstupu na další středoevropský trh, ale také na Střední východ, do Číny a Spojených států.