Společnost Bonami, v současnosti největší český online prodejce nábytku a bytových doplňků, prochází turbulentním rokem. Prudký pokles prodejů způsobený koronakrizí, masivní investice do offlinu i letní nárůst obratu na úroveň předvánočních prodejů. To vše se v Bonami vešlo na housenkovou dráhu uplynulých šesti měsíců.

CEO společnosti Pavel Vopařil v půlce prázdnin překypuje optimismem a netají velké růstové ambice. „Na českém trhu s nábytkem a bytovými doplňky de facto budujeme střední kategorii. Většina velkých hráčů se pere v diskontní kategorii a pak je tu úzký segment s prémiovými designovými značkami,“ popisuje Vopařil, kde vidí byznysové příležitosti pro další růst značky, která před sedmi lety začínala jako maličký e-shop a letos míří k obratu 1,8 miliardy. A plány jsou mnohem, mnohem vetší.

Proč v době, kdy řada tradičních kamenných prodejců buduje e-shopy, Bonami tíhne k vícekanálovému prodeji? Jak plánuje změnit profil a vnímání značky? Proč je důležité držet se priorit v oblasti investic i v době, kdy prodeje strmě padají? Jaké služby na českém trhu s nábytkem zákazníkům chybí a jaké výzvy venture partnera investiční skupiny Miton na Bonami lákají? Poslechněte si celý podcast s Pavlem Vopařilem.