Poté, co do online prodeje vstoupily potravinové řetězce Tesco nebo Kaufland, plánuje svůj sortiment na internetu nabízet i Billa. Společnost chce reagovat na poptávku pohodlného a bezpečného nakupování z domu, kterou z velké části zapříčinila pandemie.
Nový generální ředitel české Billy Dariusz Tomasz Bator uvedl pro Hospodářské noviny, že řetězec plánuje e-shop spustit až příští rok. Obchod podle něj chce poskytnout co nejpreciznější online služby a stát se jedničkou na českém internetovém trhu s potravinami.
Na svém e-shopu Billa plánuje nabízet až 15 tisíc produktů. Nákup by měl být zákazníkovi doručen domů, nebo si jej bude moci vyzvednout v jedné z 241 prodejen po celé republice. Podrobnosti k online prodeji zatím společnost odmítla komentovat. Není tak jasné, zda bude e-shop například fungovat i pro sesterský řetězec Penny ze skupiny Rewe.
Dle Batora bude Billa letos v České republice investovat celkem dvě miliardy korun. Investice zahrnuje expanzi a modernizaci prodejen, část z ní je pak vyčleněna právě pro přípravu na internetový prodej.