Přestože prodejcům automobilů pandemická situace do karet obecně právě nenahrává, německý výrobce BMW si podle všeho umí najít zákazníky i v těžkých dobách.

Automobilka BMW za první čtvrtletí letošního roku hlásí rekordní odbyt aut, který se meziročně zvýšil o 33,5 procenta na rekordních 636 606 vozů. Firma však hlásí, že velký podíl na zdařilých prodejích mají elektromobily, jejichž poptávka rapidně roste.

„V uplynulých třech měsících jsme zdvojnásobili prodej elektrifikovaných vozidel oproti stejnému období loňského roku. Směřujeme tedy k tomu, abychom do konce roku dodali přes 100 tisíc aut s plně elektrickým pohonem,“ uvedl člen představenstva BMW Pieter Nota.

Odbyt automobilky zahrnuje značky BMW, MINI a Rolls-Royce. Prodej klíčové značky BMW v prvním čtvrtletí vzrostl o více než 36 procent. Prodej superluxusní značky Rolls-Royce se zvýšil o téměř 62 procent. Odbyt aut značky MINI vzrostl zhruba o 16 procent.