Odpovědět na otázku, čím je vlastně Kim Kardashian West slavná, může být složité. Objevují se pojmy jako profesionální celebrita, plastické operace nebo reality show Keeping up with the Kardashians.

Kim Kardashian však sebe samu definuje jako podnikatelku. A do svého stávajícího portfolia kosmetiky a spodního prádla plánuje přidat další položku.

Nová značka, jejíž jméno zatím není známé, má podle informací, které získal server E! News, nabízet doplňky do domácnosti, od textilu přes sprchové závěsy po mycí houby a kosmetiku do koupele. Chybět nemají ani úložné boxy na kosmetiku, aby zákazníci měli kam si dát rtěnku a konturovací soupravy od KKW Beauty.

Právě touto značkou Kardashian před třemi lety své podnikání nastartovala. Loni pak spustila značku tvarujícího prádla SKIMS, jejíž hodnotu americký Forbes odhaduje na pět milionů dolarů. Nově plánovaný sortiment bude samozřejmě podobně exkluzivní a s odpovídající cenovkou.

Největším tahounem byznysového portfolia však zůstává kosmetika KKW Beauty. Dvacetiprocentní podíl na KKW Beauty prodala kosmetickému gigantu Coty za 200 milionů dolarů a v současnosti Forbes její jmění odhaduje na 780 milionů dolarů. Na seznamu nejbohatších celebrit za rok 2020 drží Kim Kardashian West 48. příčku.

Těšit ji může i to, že její manžel, hudebník Kanye West, se ve stejném žebříčku dostal s 1,3 miliardy na druhé místo. Hlavní podíl na tom mají jeho tenisky Yeezy navrhované pro Adidas.

Kim přitom není jediná z klanu Kardashian-Jenner, která se pustila do podnikání. Členové klanu mají dohromady zaregistrováno přes 700 ochranných známek.