skip to main content

České mýdlo u Louise Vuittona. Značka Heleny Heinz se v prestižním průvodci objevila díky covidu

Příběh Soap ve Forbesu sledujeme dlouhodobě. Rodačka ze Zlína a absolventka UMPRUM píše svůj mýdlový příběh od roku 2010, kdy začala tvořit vlastní značku. Její součástí byla nejen kolekce luxusních, ručně dělaných mýdel, ale také doplňků.

Za víc než deset let má Helena Heinz na svém kontě řadu zajímavých spoluprací, včetně těch pro kosmetickou značku Manufaktura, na zakázku vyráběná mýdla Soap de luxe či tvorbu speciálních mýdlových vůní.

Reklama

Není divu, že si její tvorby všimli také autoři průvodců po světových metropolích, které vydává Louis Vuitton. Poprvé ji před šesti lety zařadili do malého průvodce časopisu Milk decoration. Ten měli číst primárně francouzští turisté.

„O pár měsíců později mě kontaktovala redaktorka průvodce Louis Vuitton a po osobním setkání a seznámení s mojí prací mě do publikace zařadila,“ vzpomíná Helena Heinz.

Před několika týdny designérce ale od Louise Vuittona volali znovu. „Jednalo se o vydavatele, který vybrané podniky sleduje na sociálních sítích. Chtěli vědět, jak se mi daří. Popsala jsem jim, jak covid změnil můj byznys,“ říká Helena Heinz.

Reklama

Designérka v průběhu pandemie pro své klienty pořádala privátní akce, při nichž se zákazníkům věnovala jednotlivě. Díky rezervačnímu systému mohla každému věnovat dostatek času a pozornosti. Oproti běžné otevírací době také tento systém fungoval sedm dnů v týdnu. To na redaktory udělalo dojem.

„Pak jsem dostala od Louise Vuittona e-mail, že mě zařadili do jejich pražského průvodce,“ raduje se tvůrkyně.

Společně s Helenou Heinz autoři publikace doporučují také navštívit například obchod s teniskami B Team v Karlíně, ateliér Chatty, Debut Gallery či kožené doplňky Ether.

Svého průvodce vydává Louis Vuitton od roku 1998 a na základě pečlivě prověřených osobních doporučení mapuje města, jako je třeba Berlín, Peking, Kapské Město, Londýn, Sydney, Paříž nebo Řím.

Reklama
Reklama