Značka Breitling cílí na ženy kampaní, do níž se zapojila Charlize Theron a další slavné dámy.

Globální trend oslovovat ženy coby klíčové zákazníky pro další expanzi a růst je mezi hodinářskými značkami v posledních letech zřejmý. Mezi hodinářskými domy, které se na ženskou klientelu orientují stále výrazněji, patří i švýcarská značka Breitling.

Oscarová herečka Charlize Theron, hvězda filmů Pravidla moštárny, Zrůda nebo Její případ, začala se značkou Breitling spolupracovat již před pěti lety. V roce 2018 se stala její tváří společně s dalšími hollywoodskými herci Adamem Driverem a Bradem Pittem.

Tato silná filmová trojice utvořila takzvanou Cinema Squad, skupinu, která patřila k nejsilnějším mezi ambasadory v hodinářském segmentu. Výrazná tvář oblíbené Charlize Theron slavila mezi zákazníky úspěch – a Breitling se rozhodl v této spolupráci s hollywoodskou hvězdou jihoafrického původu pokračovat.

Letos se tak Charlize Theron stala hlavní hvězdou kolekce od značky Breitling nazvané Navitimer – For The Journey. Charlize se vypravila na cestu.

Forbes Digital Premium