skip to main content
CEO Talk

Online poptávka vystřelila o stovky procent, říka CEO Tesco Stores Navrátilová

3 minuty čtení

Generální ředitelka Tesco Stores ČR se postavila do čela společnosti letos v dubnu, ale důvěrně ji zná z různých pozic už dvacet let. 

Uplynulý rok znamenal pro všechny z nás obrovskou zkoušku vůle, důvěry, sounáležitosti a celkové psychické odolnosti. Vinou pandemie ztratil asi každý z nás někoho milovaného nebo známého ve svém okolí.

Reklama

Všichni si přejeme, aby se to už nikdy neopakovalo v podobném rozsahu. Je ale zřejmé, že s určitými projevy pandemie se budeme i nadále potýkat, a proto budeme muset být trpěliví a snést omezení v různých oblastech našeho života.

V rámci maloobchodu se proměnilo chování zákazníků, které do značné míry kopírovalo nálady ve společnosti a celkový průběh pandemie. Nejprve jsme byli svědky takzvaných panických nákupů, při kterých zákazníci masivně nakupovali především trvanlivé potraviny.

Reklama

Následně se uzavřely školy a restaurace, v ten okamžik vzrostly nákupy čerstvých potravin. Situace se pak stabilizovala a nákupy se opět vrátily do normálu. Zavedli jsme celou řadu opatření na ochranu zdraví tak, aby se naše obchody staly bezpečným místem pro nakupování zákazníků a práci našich kolegů. Častokrát jsme opatření zaváděli nad rámec vládních požadavků, protože v otázce zdraví neděláme kompromisy.

Poptávka v online nákupech potravin vystřelila ze dne na den o stovky procent.

Samostatnou kapitolu představují online nákupy potravin, jejich poptávka vystřelila ze dne na den o stovky procent. Zároveň s obrovskou poptávkou jsme museli zavést řadu bezpečnostních opatření a úprav, abychom byli schopni i nadále obsloužit co největší množství zákazníků.

V poměrně krátké době se nám navíc podařilo výrazně navýšit celkovou kapacitu služby.

Reklama
Reklama