Investora Ondřeje Tomka zaujaly luxusní bytové doplňky. Do e-shopu Flangi, který se na ně specializuje, posílá jeho firma Impulse Capital společně s agenturou Effectix deset milionů korun a další investice byly přislíbeny.

Startup fungující od října loňského roku, jenž generuje měsíční obraty v řádu statisíců, se netají velkými ambicemi. Během tří let by se rád stal oborovou online jedničkou nejen u nás, ale v celém regionu střední a východní Evropy. Dopomoci by mu k tomu měli právě zkušení investoři.

„Chceme posunout Flangi na evropskou úroveň. Zužitkujeme u toho naše zkušenosti z e-commerce a strategického marketingu,“ říká Karol Veleba, ředitel agentury Effectix, která pracuje pro více než dvě stovky klientů na celém kontinentu.

Internetový obchod nabízející prémiové produkty v kategoriích vaření a stolování, porcelánu a skla, doplňků do bytu a koupelen či textilu a beauty založila Lenka Pertlíčková – někdejší výkonná ředitelka v podobném projektu Kulina.

„Už teď vidím, že česká společnost hodně dozrála a je připravena investovat do věcí, které je doma obklopují. Řeší jak jejich kvalitu, tak i to, kdo je vyrábí,” přibližuje zakladatelka motivy spuštění vlastního e-shopu.