Doručovací platforma nabízející rozvoz pokrmů Dáme jídlo po jedenácti letech projde proměnou. Mateřská společnost Delivery Hero SE se rozhodla navázat na úspěch sesterských společností ve Skandinávii, kde fungují pod názvem foodora, a sjednotit brand i v dalších evropských zemích.

Nejprve by změnu v Česku měli zaznamenat uživatelé chytrých telefonů v polovině dubna, oficiálně pak k přeměně dojde začátkem května. Podle CEO Dáme jídlo Adama Kolesy přinese rebranding úspěch.

„Se změnou značky zákazníkům nabídneme řadu výhod, ať už se jedná o funkční záležitosti, jako je rychlejší doručení a předplatné foodora PRO, nebo o super slevové akce typu 1+1 jídlo zdarma. Věříme, že novou značku budou mít naši zákazníci ještě raději,“ uvádí.

Kromě předplatného, které nabídne věrným zákazníkům nejrůznější slevy či doručení zdarma, se má pod novou značkou rozšířit i nabídka restaurací a obchodů, ze kterých bude možné objednávat. Kromě Česka se v květnu platforma změní také pro slovenský, maďarský a rakouský trh.