Před více než dvaceti lety je dala dohromady nadnárodní kosmetická společnost Mary Kay, která v Česku a na Slovensku v druhé polovině devadesátých let zrovna zakládala společnou pobočku.

Editu Szabóovou, dnes generální ředitelku Mary Kay pro ČR a SR, a Lenku Prchalovou, nezávislou Senior National Sales Directorku, která je zároveň jednou z nejúspěšnějších kosmetických poradkyň spolupracujících s touto značkou.

Jen v Česku a na Slovensku spolupracuje s Mary Kay dohromady téměř třicet tisíc nezávislých kosmetických poradkyň.

„Spolupráce je otevřena pro každou ženu, která chce změnu, svobodu, své podnikání,“ říká Lenka Prchalová, která začala spolupracovat s Mary Kay v roce 1997 a dnes je nejúspěšnější nezávislou kosmetickou poradkyní v našem regionu.

Základem úspěchu Mary Kay je přímý prodej, který by se mohl zdát v době covidu značně zasažen. Tradiční služby jako například konzultační hodiny se ale jen přemístily do onlinu, kde se hned uchytily. I proto Mary Kay v Česku a na Slovensku zažívá rekordní roky.

„Loňský rok byl opravdu excelentní a letošek vypadá podobně,“ potvrzuje generální ředitelka Edita Szabóová. Dle jejích slov je česká i slovenská pobočka víc vidět nejen v evropském, ale i ve světovém kontextu.

Generální ředitelka Mary Kay pro ČR a SR Edita Szabóová (vlevo) a nezávislá kosmetická poradkyně Lenka Prchalová s moderátorem Janem Strouhalem | Foto Petr Krupička

„Například v září jsme ze všech světových poboček Mary Kay skončili na osmém místě,“ neskrývá nadšení Szabóová.

Šanci začít spolupracovat s Mary Kay, a tím i na úspěch a nezávislý život, má ale opravdu každá žena, shodují se obě dámy v podcastu. „Nabízíme jim obrovskou kariérní příležitost,“ říká Szabóová.

Jaké dovednosti by měla mít žena, pokud se chce stát úspěšnou nezávislou kosmetickou poradkyní? Jakou podporu nabízí Mary Kay všem poradkyním? A o jaké produkty je dnes největší zájem? O tom všem jsme se bavili v dalším Forbes BrandVoice podcastu.