skip to main content
Forbes Podcast

Digitalizace nám umožňuje denně měnit ceny dle konkurence, říká šéf SIKO Tomáš Vala

42 minut poslechu

Digitalizace nám umožňuje denně měnit ceny dle konkurence, říká šéf SIKO Tomáš Vala

Pandemie se letos dost rázně zeptala firem, jak v minulých letech přistupovaly k digitalizaci. Ty, které ji v minulosti vzaly vážně, z toho letos těžily. Ostatní si naplno uvědomily, jak důležitá může být digitální transformace pro jejich byznys, a začaly dohánět resty.

„Zaměstnanci, vlastní produkce firmy a zakázníci. To jsou tři pilíře, na které má cenu se z pohledu digitalizace zaměřit,“ říká k tomu generální ředitelka SAP ČR Hana Součková, která byla spolu s generálním ředitelem českého výrobce koupelen SIKO Tomášem Valou hostem dalšího Forbes BrandVoice podcastu.

Reklama
Šéf SIKO Tomáš Vala a generální ředitelka SAP ČR Hana Součková
Reklama

Firma SIKO patří k těm společnostem, které se rozhodly přistoupit k digitální transformaci už před čtyřmi lety. Díky ní v současné náročné době uzavřených kamenných prodejen mohou navyšovat prodeje přes online.

„Teď je vidět, že naše rozhodnutí bylo velice prozíravé,“ říká šéf SIKO Tomáš Vala a dodává: „Těch věcí, které děláme, je mnoho. Například na denní bázi měníme čtvrtinu našich maloobchodních cen dle pohybu cen u konkurence na internetu.“

Jak moc se covid-19 projevil na poptávce po digitální transformaci firem? Jakým způsobem začít s procesem digitalizace ve firmách a na co se zaměřit? A jaké jsou její hlavní bariéry? To vše a více si poslechněte v celém díle dalšího Forbes BrandVoice podcastu.

Reklama
Reklama