Direct pojišťovna rozšiřuje své portfolio. Finanční společnost, u níž je pojištěné každé deváté vozidlo v republice, proniká hlouběji do světa autoslužeb. Klientům chce nabídnout prodej nových i ojetých vozů, jejich poctivý servis a opravy po nehodách.

Firma spadající do skupiny VIGO Investments, založené Pavlem Řehákem a jeho společníky, si od projektu s názvem Direct auto slibuje spíše než posílení byznysu lepší pomoc svým zákazníkům a zkvalitnění služeb.

„V pojišťovně máme čtyři sta tisíc klientů, to jsou čtyři stovky tisíc příběhů lidí, kteří s námi zažívají nějakou zkušenost a vědí, že klademe důraz na dostupnost a jejich spokojenost. Když je ale pošleme do servisu, častokrát spokojeni nejsou,“ tvrdí Řehák.

„Pokud jim chceme pomáhat, musíme být tam, kde žijí, kde nás potřebují. Nejjednodušší cesta byla udělat vlastní servisy, které budou fungovat na našich hodnotách, budou fér a klientům přinesou výjimečné zážitky,“ přibližuje někdejší šéf České pojišťovny.

Prvním dealerstvím, které Direct koupil, je Autotrio Praha v Modřanech. Servisů s označením Direct auto by ale v následujících měsících mělo přibývat. Přesný počet firma vytyčený nemá, optimum by však podle Pavla Řeháka mohlo představovat tři až pět poboček ve větších regionech.

Pavel Řehák
Michael Tomeš

„Čeká nás sbližování se s kulturou a hodnotami Directu, protože cílem není postavit další autoservis v řadě, ale vytvořit výjimečné místo, kam klienti budou jezdit rádi, a rádi své auto svěří do našich rukou,“ říká Petr Lehký, který má Direct auto na starosti.

Přívětivě chce Direct přistupovat rovněž k ekologii. Proto si jako jeden z cílů firma vytyčila, že bude v maximální možné míře nabízet CO2 neutrální řešení.

Co konkrétního si pod tím představit? „Například plánujeme, že za každý gram CO2, který námi prodaná auta vyprodukují, zasadíme odpovídající počet stromů, které CO2 spotřebují,“ líčí Lehký, jenž donedávna působil jako CEO společnosti Tukas Group, zaměřené právě na automobilové služby.

„Postupně chceme být také specializovaným servisem elektrických a hybridních vozidel Škoda v Praze,“ dodává muž, který v minulosti léta řídil i prodej ve Škoda Auto.

Celý životní příběh Pavla Řeháka od studentského prodávání vodováh přes budování nejrychleji rostoucí pojišťovny až po zisk nálepky pandemického zachránce, který nejdříve přišel a pak už ne, vyšel v prosincovém vydání tištěného Forbesu.

Good News + Česko je nano
Vydání Forbesu Good News + Česko je nano