Jestli vám spojení byznysu a festivalové atmosféry připadá jako nonsens, pak vás Forbes letos 11. června přesvědčí o opaku. V tento den se v Holešovické tržnici sejdou brilantní osobnosti a geniální mozky na největším byznysovém festivalu v Česku.
Forbes Business Fest bude všechno, jenom ne nuda. Už proto, že se jeho návštěvníci budou moci potkat na celkem čtyřech tematických pódiích s hvězdami titulních stran Forbesu, zástupci českého byznysu a podnikateli, kteří z ničeho vybudovali skvělé firmy s mezinárodním renomé.
Nebudou chybět ani investoři, šéfové rodinných impérií a lidé, kteří o podnikání nepřemýšlejí jako o práci, ale jako o příležitosti.
Podařilo by se to Zbyňku Frolíkovi, kdyby i dnes – stejně jako tehdy – začínal podnikat z budovy bývalého kravína ve středočeské vísce? Vznikly by nemocniční postele, které patří mezi hi-tech produkty, které jeho Linet prodává do celého světa?
Jinými slovy, na akci s plánovanou účastí více než tří tisíc lidí chce Forbes inspirovat a nadchnout veřejnost pro české podnikatele.
Na pódiu s názvem Legendary Stage se bude mluvit o nových technologiích, které byznys zásadně ovlivňují. Budeme se ptát, jak se tradiční odvětví musejí proměnit, aby přežila.
Grafika: Forbes Česko
Přijede marketingový stratég Radim Svoboda, vesmírný architekt Tomáš Rousek, investor Václav Dejčmar nebo jedna z nejvlivnějších žen Česka Kateřina Bílly Danyšová. O svých kosmických snech promluví choreograf Yemi A.D. Koktejlový mág Pavel Tvaroh popíše, co musel udělat, aby si takové označení zasloužil a zda pro to musel něco obětovat. A co musela během své kariéry obětovat filmová hvězda Aňa Geislerová?
Tomáš Arsov by si mohl říkat vlasový mág, jenže mu to nestačilo. Buduje eponymní značku vlasové a pleťové kosmetiky a vystupuje v televizních show. Co ho žene vpřed?
Marcel Gajdoš, šéf české, slovenské a maďarské Visy, toho hodně ví o využití biometrických údajů při online placení a vysvětlí, jaké nás čekají další inovace a jak nové typy placení mohou zrychlit obchody. A stáli někdy na stejném pódiu?
Business Fest v Praze, jehož strategickým partnerem je společnost Vodafone, slibuje inspirativní osobnosti, přes 120 špičkových řečníků a publikum, které umí naslouchat a ptát se.
Ani místo konání není vybrané náhodně. Ikonická holešovická tržnice letos slaví 130. narozeniny. Haly vystavěné v novorenesančním stylu postupně procházejí rekonstrukcemi a stává se z nich velmi důležitá lokalita místní gastroscény. Letos mimo jiné ohlásily svůj příchod do areálu skupiny Ambiente a Zátiší Group.
Pokud o tohle všechno nechcete přijít, vstupenky si můžete pořídit na tomto odkazu.