Podle jeho života by se mohl natočit seriál na Netflixu a hrál by ho Tom Hardy. Mladý pohledný muž se dostane na scestí, odjede do cizinecké legie a po návratu založí ve vyloučené lokalitě firmu na flanelové košile. Ty jsou tak jedinečné, až po nich zatouží prezidentský kandidát. Ty nejlepší příběhy ale píše život sám a Rostislav Řepka je toho důkazem.

Tento text vznikal v době, kdy ještě nebylo jasné, kdo se stane novým českým prezidentem. Jisté však už bylo, že flanel se stal výraznou součástí kampaně Petra Pavla.

„Pan Pavel flanel skutečně rád nosí ve volném čase, využili jsme toho, abychom ukázali, že v něm vypadá uvolněně, přístupně svým voličům i mužně zároveň,“ řekla nám jeho stylistka, návrhářka Štěpánka Pivcová.

Generál Pavel na svém účtu na Instagramu sleduje 96 účtů. A mezi nimi je i profil značky Raeznik, u kterého si politik objednal celkem šest flanelových košil.

Není to Gucci, Ralph Lauren ani Jil Sander. Přesto má firma sídlící ve Šluknovském výběžku se slovutnými módními domy něco společného: všichni výše jmenovaní nabízejí prémiové flanelové košile.

Ale zatímco pro zahraniční značky je to jeden z artiklů sortimentu a také momentální trend, pro Raeznika je flanelová košile životní filozofií.

Forbes Digital Premium