Sázková kancelář Tipsport uzavřela s agenturou Infront, která zastupuje Mezinárodní federaci ledního hokeje, dohodu týkající se partnerství světového hokejového šampionátu. Společnost to v sobotu oznámila v tiskové zprávě. Na své konto oficiálních partnerství, do kterých počítá například i NHL, si tak sázková kancelář připisuje další zajímavou hokejovou soutěž.

Česká a slovenská sázková jednička se stává druhým největším sponzorem hokejového mistrovství po automobilce Škoda. A to po dobu tří let. Dohoda se vztahuje na šampionáty, které se uskuteční v letech 2023–2025, tedy včetně letoška, kdy se uskuteční v Lotyšsku a Finsku a také klání plánovaného napřesrok v Praze a Ostravě. 

Dohoda byla uzavřena i na další mistrovství v roce 2025 ve Švédsku a Dánsku a zahrnuje také tři ročníky Champions League – hokejové ligy mistrů. 

„Poté, co nedopadla jednání s domácím hokejovým svazem, jsme se s požadavkem na získání reklamních práv obrátili přímo na IIHF, konkrétně na agenturu Infront vlastnící odpovídající práva. Při jednáních pro nás byla důležitá především oborová exkluzivita, které se podařilo dosáhnout,“ popisuje situaci marketingový ředitel Tipsportu Jan Čumpelík.

Holding, pod nějž vedle sázkových společností Tipsport a Chance patří také Loterie Korunka či sportovně-marketingová agentura BPA, finančně podporuje již dvě nejvyšší hokejové ligy i reprezentaci, šestnáct profesionálních fotbalových klubů včetně Sparty nebo Olomouce, MMA organizace Oktagon a RFA, zářijový evropský šampionát v basketbalu nebo lyžařku a snowboardistku Ester Ledeckou.