Hodnota uskutečněných transakcí v Aukru, které je součástí portfolia Pale Fire Capital, dosáhla v roce 2021 3,3 miliardy korun. Při meziročním srovnání jde o nárůst přes 30 procent. Obrat se vyšplhal na 175 milionů korun a v porovnání s přechozím rokem se tak zvýšil téměř o 40 procent.

Aukro, které je největším českým online tržistěm, loni vystavilo téměř 32 milionů položek, z nichž dle obratu nejúspěšnější jsou sběratelské a umělecké předměty a starožitnosti. Za účelem naplňování své hlavní vize, v rámci které chce věcem dávat nový život, Aukro rozšiřuje služby i personál. Klíčové bylo posílení interního vývojového týmu a vybudování marketingového oddělení včetně SEO týmu.

Výsledky hospodaření před zdaněním činí téměř 49,5 milionů, což je při meziročním srovnání trojnásobný nárůst. Minulý rok také společnost spustila novou marketingovou kampaň, znovu zavedla oblíbenou akci Black Friday nebo odstartovala novou sekci Aukro Auto a službu ověření nezávislým technikem Aukro ověřené vozy.

„Naší ambicí je Aukro neustále posouvat a zákazníkům přinášet nové zážitky. O relevantnosti konceptu aukcí jsme přesvědčeni i v dnešní době. Věříme, že Aukro dokáže přesně cílit na zájemce s nabídkou, která je pro ně atraktivní a navíc umožní zažít emoci spojenou s napínavým zážitkem ze souboje s dalšími účastníky aukce,“ uvedl partner Pale Fire Capital Dušan Šenkypl.

Na zákaznické spokojenosti a zkvalitňování služeb Aukro dál pracuje již od začátku roku 2022. V únoru společnost spustila prémiovou sérii navazujících aukcí pod názvem Kolekce aukcí a v dubnu představila nový segment Aukro Reality.

Zároveň se také snaží zvyšovat komfort zákazníků v přepravních službách, a oznámila proto spolupráci například se Zásilkovnou nebo Balíkovnou.