Chceme být s lidmi od rána do večera, říká nový šéf Coca-Coly HBC v Česku Dimo Dimov a dokazuje, že tahle firma už dávno není jen o černém nápoji. Kde vidí další příležitosti na trhu a proč je voda super? 

„Kdy bude Zdravko?“ Těmito slovy a s autentickou zvědavostí reagoval šéfredaktor Forbesu na zprávu, že se autorka těchto řádek právě vrátila z rozhovoru s generálním ředitelem Coca-Coly v Česku a na Slovensku. V rámci aktuální kampaně jsou totiž na lahvích oblíbeného nápoje natištěná nejrůznější křestní jména, jenže najít to své je občas těžké.

Třeba když se jmenujete Zdravko. Jinak jsou prý ale ohlasy skvělé. „Je to výborná věc, funguje to moc dobře,“ pochvaluje si Dimo Dimov. Není to ale jen jedna kampaň, co mu dělá radost. „Máme za sebou velmi dobrý rok,“ říká muž, který na začátku srpna oslaví první výročí ve funkci CEO Coca-Coly HBC u nás a na Slovensku.

Firmy, jejíž jméno si většina lidí naprosto automaticky spojuje právě se slavným černým nápojem a jež u nás loni v obratu dosáhla téměř devíti miliard korun se ziskem v nižších stovkách milionů korun. A i když bude slavit první rok na téhle pozici, Dimo Dimov tady není nováčkem, což platí jak pro jeho angažmá v Coca-Cole, tak pro život v Česku.

V článku se také dozvíte:
  • Jestli se Čechům lépe prodává pivo, nebo cola?
  • Kde vidí největší příležitosti?
  • Co dělá šéfovi Coca-Cola HBC u nás a na Slovensku starosti?
  • Jaká je jedna z největších výzev nejen pro Coca-Colu?
  • Proč se manažeři musí naučit vést hlavně sami sebe?
  • Na co by měli být Češi hrdí?
Forbes Digital Premium