skip to main content
Trojka s Petrem Šimůnkem

Jak se v krizi daří Accolade a kam dokráčela značka Pietro Filipi? Uslyšíte v nové Trojce

Jak se v krizi daří Accolade a kam dokráčela značka Pietro Filipi? Uslyšíte v nové Trojce

Ahoj, nazdar, dobrý den! Automobilový průmysl s nejistotou hledí do budoucnosti, e-commerce prožívá nejtěžší měsíce své historie a inflace nutí lidi šetřit. Peníze jsou rekordně drahé a energie taky tak.

Jak se v takovém prostředí podniká firmě, která má desítky miliard korun ve výrobních halách, 34 průmyslových parcích, ve skladech pro e-commerce a logistiku a má vlastní nemovitostní fond? Na to se v podcastu zeptáme Milana Kratiny, spolumajitele a zakladatele firmy Accolade.

Reklama

Před jedenácti měsíci začala pravděpodobně poslední kapitola oděvní značky Pietro Filipi. Na konci července loňského roku začala dvojice Lenka O’Neill a Lukáš Uhl z pověření věřitelského výboru rozprodávat, co zbylo ve skladech. A nakonec z toho byl nečekaný úspěch se spoustou plánů do budoucna.

Až bude někdo za pár let natáčet film o Praze, ve které žijeme teď, neměl by zapomenout na jednu postavu. Tou postavou je Aaron Günsberger, podnikatel, restauratér a chlapík, který chce udělat pražský Josefov „great again“. Jak se tohle všechno snoubí v jednom člověku, to se dozvíte v podcastu!