skip to main content
Forbes Podcast

Jeho loga boří internet. Aleš Najbrt v podcastu o kreativitě i důvodech, proč Češi nemají vkus

80 minut poslechu

Forbes Byznys podcast - Aleš Najbrt (Studio Najbrt) a Milan Šemelák (Unicorn Attacks)

Ikona českého grafického designu Aleš Najbrt je se svým studiem podepsaný pod logy Prahy, Ostravy, Národní galerie, ale i Karlovarského filmového festivalu a nově také třeba Footshopu. Ve studiu Forbesu usedl s konzultantem Milanem Šemelákem, který se značkou pomáhal firmám jako Starbucks či Unilever a s Alešem Najbrtem se naposledy potkal při spolupráci na Pietro Filipi.

Reklama

Setkání jsme obohatili dvěma špičkovými červenými víny a podcast o kreativitě byl na světě.

Reklama

„Čtyřicet let jsme žili v komunismu a ztratili jsme, tedy mimo jiné, přirozené vizuální vnímání věcí. Lidé v Česku si jsou schopni natřít svou vilku brčálově zelenou nebo oranžovou barvou… to by se v Rakousku nestalo,“ říká Aleš Najbrt v dalším díle Forbes Byznys podcastu.

Spraví vkus čas? Jak dobrý brand pomáhá byznysu? Proč Alzák funguje, i když všechny štve? Co se děje, že luxusní značky začínají vypadat stejně? A může být kreativní úplně každý? Poslechněte si celý podcast.

Reklama
Reklama