skip to main content
Jak být lepší

Kam ten spěch? Užívejte si pomalá rána

Rána nemusejí být hektická. Mohou být dokonce příjemná, pokud víte, jak na to, tvrdí zakladatel norského think-tanku The World Institute of Slowness

Reklama
 Geir Berthelsen.

V čem „pomalá rána“ spočívají? Alespoň 20 minut předtím, než naskočíte do pracovního dne, nedělejte vůbec nic. Nevytahujte telefon, nečtěte zprávy, nekontrolujte e-maily, nezapínejte počítač.

Pusťte oblíbenou hudbu a vychutnejte si šálek preferovaného ranního moku. Pohodlně se uvelebte na gauči a pozorujte ruch za oknem nebo jen tak poslouchejte své myšlenky.

Reklama

Pokud máte doma děti, vstaňte o 20 minut dříve, abyste nikoho nevzbudili, a dopřejte si klidnou chvilku předtím, než se všichni vzbudí.

I když ranní dvacetiminutové nicnedělání může znít jako ztráta času, má své nesporné výhody. Zaprvé budete mít díky němu čas se pořádně probrat, zadruhé vstanete s čistou hlavou a budete mít možnost chvíli pobýt jen se svými nápady a myšlenkami a zatřetí začnete den pozitivně a pěkně v klidu.

Myslete na to, že všechny moderní technologie jsou během této meditační dvacetiminutovky přísně zakázány.

Tak hezké ráno!

Reklama
Reklama