Jeden z nejmocnějších lidí v kosmetickém průmyslu, CEO L’Oréalu Nicolas Hieronimus, tvrdí, že dokáže proměnit planetu i způsob, jakým se díváme na byznys jako takový. Jeho ambice jdou ale ještě dál, je přesvědčený, že každý šéf by se měl naučit přemýšlet jako vědec.

Je to neuvěřitelně krásná budova. Starobylá, ale klame tělem. Pochází sice z 18. století, uvnitř ji však architekt Alain Moatti přestavěl do podoby futuristické vzducholodi. Obrovská okna se záplavou světla byla dřív ideální pro kadeřníky značky L’Oréal Paris, kteří se zde vzdělávali, ale dnes tu sedí úplně jiné publikum.

Investoři, akademici, zástupci NGO a novináři z celého světa. Visí na rtech Nicolasi Hieronimovi. Muži, jenž poslední čtyři roky řídí impérium zhruba o 90 tisících zaměstnanců a s obratem okolo 44 miliard eur ročně. Nastoupil sem přitom v roce 1987 jako řadový manažer značky Garnier a od roku 2017 působil jako zástupce CEO.

Dnes je šestým výkonným ředitelem skupiny L’Oréal, což je na historii značky, která trvá od roku 1909, docela malé číslo. Na Hieronima se vsadilo proto, že bude prosazovat strategii, jež klade důraz na inovaci, technologii a udržitelnost v kráse. A on plní očekávání i tím, jak celé setkání otevře: „It takes a village to transform a planet,“ pronáší klidně.

V článku zazní:
  • Jak se v L’Oréalu schvalují projekty a co všechno musí splňovat?
  • Proč se bonusy pro manažery počítají podle ESG výsledků?
  • A jak se mění reklamní kampaně?
Forbes Digital Premium