Globální kávový obr Nespresso chce světu dokázat, že to myslí vážně nejen s populárním životabudičem, ale i s ekologií. V to, že značka může být lídr také v téhle oblasti, věří i její šéf pro Česko a Slovensko Stefan Trojer. 

Kávu nepiju zase tak často, jak by se mohlo zdát. Většinou vypiju tak tři čtyři za den. První samozřejmě hned ráno, to si dávám větší šálek na probuzení jako takový rituál,“ zamyslí se Stefan Trojer, výkonný ředitel společnosti Nespresso pro Českou a Slovenskou republiku, a upije ze svého šálku espressa. Dnes si dává už třetí – zásadně bez mléka – a dobře ví, že ho ještě to čtvrté nejspíš čeká.

Potkali jsme se totiž tematicky v Nespresso loungi v rámci karlovarského filmového festivalu, jehož je kávová společnost dlouholetým partnerem a to s sebou pro jejího šéfa přináší řadu byznysových i společenských povinností. Zvlášť když Nespresso vedle kávy fušuje také do filmového průmyslu a vytvořilo vlastní platformu, která podporuje mladé filmařské talenty.

Forbes Digital Premium