Od dob, kdy Aleš Zavoral začínal s prodejem počítačů, uběhlo 20 let. Z malého kamenného obchůdku v Dělnické ulici je dnes největší český e-shop a z Aleše Zavorala jeden z nejbohatších Čechů.

Není to ale ani tak jeho jmění, co všechny fascinuje, jako spíš přístup Alzy k byznysu.

„Když meziročně vyrosteme o 20 procent, neplácáme se s Alešem po zádech. Spíše se ptáme, proč to nebylo více,“ nastiňuje druhý muž Alzy Tomáš Havryluk mindset, který je pro jedničku české e-commerce scény charakteristický.

Havryluk v Alze působí 11 let a jako místopředseda představenstva je zodpovědný za veškeré strategické projekty.

Jak se v dvacetimiliardové firmě udržuje pružnost? Co pro Alzu znamenají inovace? Podle čeho se rozhoduje, kterou další zemi obsadí? A rozjede také vlastní televizi? Nejen to se dozvíte v rozhovoru.