Před patnácti lety bratry Michala a Martina Hanákovy začaly trápit záplavy použitých kelímků rozesetých po zemi na festivalech a velkých koncertech. O rok později se rozhodli, že s tím něco udělají. Založili byznys s recyklovatelnými vratnými kelímky Nicknack a zkulturnili české festivaly i sportovní akce. Dnes se blíží k dvousetmilionovým tržbám a směle vykračují za hranice Česka. A teď i za hranice starého kontinentu, když udělali jeden dlouhý krok až do Austrálie.

Když fanoušci fotbalové Slavie Praha slavili společně s hráči sešívaných na pražském Edenu čerstvě získaný ligový titul, zvedali při tom nad hlavu kelímky, někteří se jejich obsahem i polévali podobně jako mistři ligy šampaňským z poháru. Právě tyto kelímky s originálním potiskem jsou od brněnské firmy Nicknack, která celou Fortuna Arenu zásobuje včetně kompletního servisu – svozu, mytí a nachystání pro další zápas.

Forbes Digital Premium