Udělat vítr na poli mediálních agentur chce nová konzultační skupina Mind2Flo zaměřená na média, marketing a technologie. Za jejím vznikem stojí tři jména české byznysové scény: podnikatel Jan Galgonek, který se spojil s miliardářem Karlem Komárkem z KKCG a Jakubem Havrlantem z Rockaway Capital.

Novou skupinu Mind2Flow s ambicemi uspět v evropském regionu tvoří dvě majetkově oddělené divize: mediální a technologická. První pod značkou Mindsquared ovládá investiční skupina KKCG, v technologické divizi s názvem Flo má majoritní podíl Rockaway Capital.

„Díky našim zkušenostem chceme vytvořit něco, co se stalo nenaplněným buzzwordem posledních let: centre of excellence v rámci marketingových a technologických služeb,“ říká zakladatel a CEO Mind2Flo Jan Galgonek, který o sobě dal pořádně v byznyse vědět prodejem agentury Adexpres do rukou mediální skupiny Dentsu. Mimo jiné také spoluzaložil globální VR studio DIVR Labs.

„Toto strategické spojení marketingu a technologických služeb znamená významné posílení naší pozice v tomto segmentu. Cílem je vytvořit z Mind2Flo silnou skupinu, která se díky unikátnímu know-how a schopnostem z obou oblastí stane silným mezinárodním hráčem v oboru,“ uvedl k tomu zakladatel investiční skupiny KKCG a druhý nejbohatší Čech Karel Komárek.

Součástí dohody je fúze několika existujících firem. Digitální agentura MediaSentics se sloučila s mediální agenturou MMC ze skupiny KKCG pod novou značku Mindsquared. Tu ze sta procent ovládá KKCG.

Technologická divize Flo vznikne spojením datové agentury Base Consulting, specializované brandingové agentury Newsjacking a e-commerce vývojářské firmy NetDirect, ve které začátkem tohoto roku dokončila Rockaway Capital odkup stoprocentního podílu od předchozích akcionářů.

V technologické divizi drží většinový podíl Rockaway, minoritní podíl připadá Janu Galgonkovi a mezi její klienty patří Avon, Komerční banka, Mall.cz, Groupe SEB, UPB nebo Czech News Center.

Vydání Forbesu Zázrak

„Dlouhodobým cílem Rockaway Capital je digitalizovat tradiční průmysl a to se týká i mediální sféry. Naše účast ve skupině Mind2Flo nám tak od začátku dávala perfektní smysl,“ popisuje zakladatel a CEO Rockaway Capital Jakub Havrlant.

Dohromady tak Mind2Flo zaměstnává na 150 specialistů na média, data, marketing a technologie a chce konkurovat zavedeným agenturám, jako je GroupM nebo Publicis Media.

„Díky silnému zázemí skupin KKCG a Rockaway získáváme neskutečnou palebnou sílu. Ani sám si chvílemi neuvědomuji, jaké know-how, zkušenosti a možnosti za námi skrze spojení těchto subjektů vznikly,“ pochvaluje si Galgonek.