„Osobně jsem se vždycky bránila home officu, neumím a nechci pracovat z domova. Měla jsem pocit, že člověk musí na všechno vidět, aby i věděl. Ale není to pravda,“ přiznává se k proměně svého uvažování v posledním roce Jitka Dvořáková, generální ředitelka jednoho z největších českých e-shopů CZC.cz.

Druhé největší entitě v rámci skupiny Mall Group se vloni, podobně jako dalším velkým hráčům z oblasti e-commerce, navzdory pandemii byznysově dařilo. Společnost v tržbách meziročně rostla o třicet procent v porovnání se 4,5 miliardy utrženými v roce 2019.

„Myslím si, že tak rychlé tempo růstu letos neudržíme. Došlo k určité saturaci trhu a už během loňského roku vyvstal problém s nedostatkem čipů, který sdílíme s dalšími průmyslovými odvětvími,“ konstatuje zkušená manažerka, která CZC.cz vede od roku 2013 a do loňského roku měla na starosti také byznys Mall Group ve Slovinsku a v Chorvatsku.

Co všechno se e-shop CZC.cz i jeho šéfka v loňském roce naučily? Jak se společnost za posledních osm let pod vedením Jitky Dvořákové změnila? A proč je dobré se nevyhýbat krizím? Poslechněte si další díl Forbes Byznys podcastu.