V době, kdy se ostatní drželi zpátky, začínal tuniský pilot Imed Jeddai podnikat. Teď je jeho cestovní kancelář Blue Style jednou z největších a nejúspěšnějších cestovních kanceláří v Česku a roste i krizím navzdory. 

Říká o sobě, že žije ve snu. Obrat přes šest miliard korun, jehož v loňském roce dosáhla jeho cestovní kancelář, ale dává příběhu Imeda Jeddaie mnohem reálnější obrys. Muži původem ze severoafrického Tuniska se totiž podařilo vybudovat jednu z největších cestovních kanceláří v Česku – Blue Style. 

Šestimiliardového obratu prý ostatně Blue Style dosáhl už i letos. „A to za sebou ještě nemáme ani polovinu roku,“ usmívá se spokojeně čtyřiapadesátiletý sympatický muž ve své karlínské kanceláři. Stylový prostor prozrazuje ještě mnohem víc o něm a o jeho vášni – cestování. 

Zatímco jednu celou stěnu zdobí obří mapa světa, ty ostatní pro změnu fotografie z cest a spousta suvenýrů typických pro nespočet zemí. Ale taky slušný počet různých ocenění, která za víc než čtvrtstoletí podnikání nasbíral, včetně například nejnovější ceny v kategorii Czech Best Managed Companies pod záštitou společnosti Deloitte. Imed Jeddai je zkrátka důkazem toho, že když se práce spojí s vášní, musí to zákonitě fungovat. 

A že to funguje víc než dobře, dokazují i statisíce cestujících, které s cestovní kanceláří Blue Style zaměřující se na nejen nejoblíbenější destinace jako Řecko, Španělsko, Egypt nebo třeba Turecko, ale i na vzdálenější exotiku každoročně vyrážejí na dovolenou.

Ostatně i proto Blue Style patří do trojice největších a nejúspěšnějších zprostředkovatelů zájezdů u nás, kde dlouhodobě soupeří s konkurencí v podobě cestovních kanceláří Fischer nebo Čedok. 

Forbes Digital Premium