Tinder je jednou z nejpopulárnějších seznamovacích služeb na světě. Ve třetím čtvrtletí aplikace celosvětově zvýšila počet platících zákazníků o sedm procent na 11,1 milionu.

Provozovatel služby tak za toto období zvýšil počet uživatelů i tržby. S významným podílem Tinderu má mateřská společnost Match Group dohromady zhruba sto milionů aktivních klientů. Firma nabízí i neplacenou verzi služeb. Kromě Tinderu vlastní Match Group také internetové seznamovací služby Hinge a OkCupid. Tržby v období od července do konce září dohromady stouply o procento na 810 milionů dolarů, což dělá 20,4 miliardy korun.

Celkem měla společnost ve čtvrtletí 16,5 milionu předplatitelů, což proti počtu 16,3 milionu v předchozím kvartálu představuje nárůst. Většina nových předplatitelů ale přišla mimo hlavní trhy ve Spojených státech a v Evropě, kde se jejich počet naopak mírně snížil.

Zájem o seznamovací aplikace se tak drží navzdory všeobecnému trendu šetřit prakticky na všem – od předplatného streamovacích služeb až po jídlo – a příznivé hospodářské výsledky společnosti Match přicházejí v době, kdy řadu velkých technologických společností právě z tohoto důvodu dostihly obavy ze zhoršení ekonomických problémů. Například firmy Apple či Amazon již minulý týden varovaly, že v důsledku omezování výdajů ve společnosti očekávají slabší tržby.