Daniel Křetínský, Patrik Tkáč
5,1 mil. lidí*
10,38 mld. Kč** (pouze CNC 2,12 mld. korun)
551 mil. Kč** (pouze CNC 182 mil. korun)
Mediální dům Ringier Axel Springer chtěl původně pro sebe Babiš, nakonec ale svou pozornost stočil k Mafře, a tak vydavatele Blesku, Reflexu či Deníku Sport koupil koncem roku 2013 holding Czech Media Invest (CMI) byznysových parťáků Daniela Křetínského a Patrika Tkáče.
FUN FACT
Roky platí, že Blesk je nejprodávanějším a nejčtenějším deníkem v zemi. Vůbec nejvíce – 228 090 – kusů šlo loni na odbyt 12. února, kdy součástí vydání byla mimo jiné soutěž Blesk Trhák.
Do vydavatelství přejmenovaného na Czech News Center (CNC) časem připojili ještě ekonomický deník E15 a CMI rozšířili o další zvučná média, namátkou rádia Evropa 2 a Frekvence 1, francouzská periodika včetně Le Monde či Elle, vlastní televizi Mall.tv, ale také o technologickou firmu Gjirafa Tech. Momentálně CNC prochází digitální transformací, aby byla co nejlépe připravena na online budoucnost. Rozhovor s co-CEO Jurajem Felixem si můžete přečíst tady.
* JDE O ZÁSAH POUZE NA ČESKÉ PUBLIKUM.
** JEDNÁ SE O SOUHRNNÁ ČÍSLA ZA CELÝ HOLDING CZECH MEDIA INVEST, KTERÝ ZAHRNUJE JAK MEDIÁLNÍ DŮM CZECH NEWS CENTER (NAPŘ. BLESK, REFLEX), TAK SPOLEČNOSTI CZECH RADIO CENTER (NAPŘ. EVROPA 2, FREKVENCE 1), INTERNATIONAL MEDIA INVEST (NAPŘ. LE MONDE, ELLE), CMI NEWS (INFO.CZ, Z RADIO) I TECHNOLOGICKOU PLATFORMU GJIRAFA.
Blesk.cz
E15.cz
Info.cz
Ahaonline.cz
Evropa 2
Frekvence 1
Mall.tv
Blesk
Aha!
Sport
E15
Reflex
Svět motorů
Blesk pro ženy
ABC
Dieta
Maminka
Moje psychologie