Dva roky nazpět měl nejen armádu, byť menší, ale také Hrad. Pak se ale Jaromír Soukup s Milošem Zemanem a jeho proruskou klikou, která mu zajišťovala pozornost, rozkmotřil. Názorově otočil a jeho pozice zeslábla. Mezitím postupně rozprášil své vojsko, aby přijal zasvé staré bojové pravidlo: nežli sto pěšáků míti radši Ironmanem býti.
FUN FACT
Nejprodávanější časopis ze Soukupova portfolia Sedmička zaujal v roce 2021 nejvíce titulní obálkou s Hanou Zagorovou a titulkem Trapas během vysílání. Letní dvojčíslo si ze stánků odneslo 92 622 čtenářů.
Kromě TV Barrandov, na níž Soukup moderuje dvanáct, třináct či možná čtrnáct pořadů (přesné číslo nejspíš ani sám neví), sdružuje pod Empresou ještě divizi časopisů (Týden, Interview, Sedmička). Mimo strukturu vydavatelství mu patří i reklamní agentura Médea Group, kterou loni opět ovládl celou.
TV Barrandov
Týden
Interview
Sedmička
* JDE O VÝSLEDKY ZA ROK 2018. POSLEDNÍ, KTERÉ EMPRESA ZVEŘEJNILA. PŘEDLONI JAROMÍR SOUKUP TVRDIL, ŽE KONSOLIDOVANÝ ROČNÍ OBRAT VYDAVATELSTVÍ PŘESAHUJE 800 MILIONŮ.