Manželé Kijonkovi loni dokončili prodej svého podílu v Packetě, podle odhadů přibližně za čtyři až pět miliard korun, a soustřeďují se na budování rodinné investiční skupiny.
Zatímco Jaromír Kijonka dál podniká ve společnosti Alensa, zaměřené na distribuci brýlí a kontaktních čoček, Simona se teď společně s rodinou naplno věnuje investiční činnosti v rámci rodinné skupiny JSK Investments a také filantropii.
Nadace Simony Kijonkové plánuje podle Kijonkové pomáhat dětem z vyloučených lokalit, které si nesou sociální stigma a je pro ně nesmírně obtížné se ho zbavit.
„Sama jsem v takové vyloučené oblasti vyrůstala, sama jsem se z ní musela vymanit. Teď chci pomoct dětem, které se ne vlastní vinou dostávají do těžkých životních situací,“ popisuje Kijonková. „Nikdo nemůže za to, kde se narodil.“
Nadace chce také budovat volnočasová centra pro děti ze sociálně slabého prostředí nebo pomáhat mimořádně talentovaným dětem z vyloučených lokalit se systematickou přípravou na přijímací zkoušky na střední školy. Podpoří je rovněž při studiu v zahraničí.