14 mil. korun
Taras Povoroznyk
29 let
1 mil. odběratelů
990 tis. sledujících
-
635 tis. sledujících
LG, Pribináček, Match Makers, The ChilliDoctor
merchandising, příjmy z YouTube
lifestyle, zábava
Nálepky kontroverzního youtubera, jehož videa nejednou balancovala na hranici morálnosti, se už patrně nezbaví. Tary nicméně tvrdí, že se změnil.
„Jsem jen člověk, udělal jsem chybu a z ní se následně poučil. Jako tvůrce jsem se posunul dál,“ říká loňská jednička žebříčku, která dříve populární parkourová videa nahrazuje dokumentárním obsahem ze svého života, zejména zážitky s dvouapůlletou dcerou Ariankou.
Rodák z ukrajinského Ternopilu zároveň jako jeden z mála úspěšně přesedlal na nový YouTube formát krátkých videí, skrze něž generuje úctyhodné počty zhlédnutí (čtrnáct mil. za poslední měsíc) a milionové příjmy.
Ještě větší část peněz mu plyne z e-shopového impéria, v němž nabízí tři stovky produktů se svou podobiznou či jménem, a značný zájem je i o jeho dětské tábory pod značkou Tary Camp.