4 mil. korun
Jakub a Andrea Koudelkovi
36 a 31 let
3,15 mil.
2 mil.
–
770 tis.
Kikkoman
YouTube
gastronomie
Disponují mimořádným dosahem a v součtu všech platforem také suverénně největším publikem mezi českými tvůrci. Nejúspěšnější příspěvky Jakuba a Andrey Koudelkových, prezentujících se zábavnými anglojazyčnými videy o jídle, sbírají stovky milionů zhlédnutí. Někdejší restauratéři s jejich tvorbou přitom začali v covidu.
Jejich nevýhodou ovšem je, že vsadili na takzvaná Shorties, neboli krátká videa, jež momentálně nejdou tak dobře zpeněžit. I proto už připravují také „klasická“ dlouhá videa, v nichž se objevuje mnohem více reklam, tudíž budou moct potenciál své fanouškovské základny využít naplno.
Z YouTube proudí drtivá většina jejich příjmů, čím dál zajímavější je jejich obsah ale i pro partnery, jako například proslulého japonského výrobce sojové omáčky Kikkoman.