Když se řekne Kärcher v Česku, nemusí člověka jako první napadnout nejrůznější čističe, ale Milada Skutilová. Právě ona totiž vydobyla téhle německé společnosti silnou pozici na místním trhu, kde se obrat Kärcher točí kolem miliardy korun.
Loni se téhle společnosti u nás dařilo jak v prodejích na poli profesionálních řešení, tak s prodeji výrobků pro domácnosti. Kärcher se naplno vydal na pole automatizace a robotiky a čeští zákazníci to vítají.
Čím dál větší zájem sleduje Skutilová o velké podlahové mycí automaty, které fungují bez obsluhy. Letos proto firma uvedla na trh i menšího úklidového robota.
„Očekávám velký zájem o autonomní čisticí stroje. Klíčovým přínosem úklidových robotů je totiž zvýšení produktivity a efektivity úklidových prací. Není potřeba tolik úklidových pracovníků, kterých je na trhu nedostatek,” říká Milada Skutilová.
Vedle toho domácnosti kupují hlavně takové vybavení, které pomáhá vyřešit úklid co nejrychleji. Růst poptávky čeká i u výrobků určených pro dílnu, garáž a zahradu.