Klára Rott vstoupila se svou značkou přírodní kosmetiky na trh teprve před dvěma lety a dnes už mezi její zákazníky patří nejen celebrity, ale také luxusní pražské hotely.

1. Proč jste si založila značku s přírodní kosmetikou, není jich už v Česku dost?

Když jsem s nápadem před sedmi lety přišla, nic na stejné úrovni tu nebylo. Chtěla jsem, aby byla domyšlená do nejmenšího detailu.

Aby ingredience byly nejen skutečně přírodní, ale zároveň aby fungovaly v souladu s vědeckými poznatky. A velmi mi záleželo na tom, jak celý koncept bude vypadat. Proto mi připadalo, že jsem našla díru na trhu.

2. Projekt jste vyvíjela několik let, ale nakonec jste ho uvedla měsíc před covidem. Jaké to pro vás mělo následky?

Zpětně to hodnotím tak, jako že to vlastně bylo to nejlepší. Protože se nám tak rozjel prodej přes online platformy. Nejdříve přišel Fann, pak všechny ostatní klíčoví distributoři, jako je Mall, Alza, Pilulka nebo Dr. Max.

Forbes Digital Premium