Možná jste na ní sledovali seriál oceněný Emmy #martyisdead nebo Terapii sdílením. Oba tyto seriály mají nakročeno do světa. Projevili o ně zájem producenti z Francie, Německa či Španělska nebo v případě projektu jedné ze sester Geislerových dokonce i Indie.

Ani to ale nestačí téhle internetové televizi k ziskovosti. Natož, aby si ji nechala PPF, která jinak vlastní čtyřicet procent Mall Group spolu s Rockaway Capital Jakuba Havrlanta a EC Investment Křetínského a Tkáče.

Právě k těmto posledním dvěma jmenovaným obchodním parťákům totiž míří, a to do v lednu vzniklé Czech Video Center. Zní vám to povědomě? Máte pravdu, jedná se o sestru Czech New Center, která vydává například E15 nebo Blesk.

A právě tam byla ztrátová internetová televize přesunuta z Mall Group, čímž na ni skupina PPF tragicky zesnulého nejbohatšího Čecha Petra Kellnera přestala mít vliv. S holdingem ve společném vlastnictví, který se konečně po letech dostal do černých čísel má ale nadále rozvíjet marketing nebo sdílet data.

Možná nechtěli mít v Mall Group tuhle ovečku, dělící od ziskovosti patnáct procent, kvůli možné změně vlastníků holdingu, kterou česká byznysová obec čeká. Před několika měsíci se totiž vyrojily spekulace o jejím možném prodeji, respektive IPO či prodeji části akcií přímému zájemci, což je označováno jako „veřejné tajemství“.

A do hezkých hospodářských výsledků ztrátová internetová televize moc nezapadá. Připomeňme, že ještě loni byla celá Mall Group 1,7 miliardy v minusu. To se jim povedlo napravit až během období od 1. dubna 2020 do 31. března 2021, kdy vygenerovala tržby ve výši 20,7 miliardy a skončila poprvé, optikou ziskovosti EBITDA, v černých číslech.

Mall.tv, která funguje od roku 2018, tak čekají jiné časy na palubě mediálního obra Czech Media Invest, se kterým se jí třeba podaří devadesát dva milionů zhlédnutí posunout ke kulaté stovce.