Je to, asi jako když Rudolf Hrušínský v roli ředitele v Obecné škole žákům radí, aby neolizovali namrzlé zábradlí. Stejně to udělají. Když sedíte za volantem BMW M5 CS, taky víte, že vypnout stabilizační systém a pohon všech kol s tím, že veškerou sílu 635 koní pošlete jen na zadní nápravu, je nesmysl.
A pak to stejně uděláte. Protože BMW. Protože čistá radost. Protože šílenství. Tohle auto by se mělo rovnou prodávat s tím, že když se někdo na okresce do téhle divočiny pustí, pojišťovna mu automaticky pokrátí životní pojistku.
Forbes Digital Premium
12. 8. 20217 min
Ondřej Kinkor
redaktor Forbes Česko
Jako novinář pracuje od roku 2002, kdy začal spolupracovat se středočeskou a ekonomickou redakcí MF Dnes. V roce 2004 nastoupil do tematických příloh MF Dnes, kde byl redaktorem přílohy Auto. Rok 2009 strávil na studijním pobytu v Indonésii a po návratu byl redaktorem přílohy Praha MF Dnes. Následně přeplaval na břeh public relations, aby se v roce 2020 vrátil zpět do médií a stal se součástí redakce Forbesu.