Emily marketing umí. A nejen v seriálové podobě. Přesně to si uvědomil i nejslavnější fastfoodový řetězec světa McDonald’s.

Když v prosinci na Netflix dorazila dlouho očekávaná třetí řada seriálu Emily v Paříži, jen málokoho překvapilo, že už v řádu hodin vystřelila ve sledovanosti do první desítky hned ve třiadevadesáti zemích světa. Ať už Emily milujete, či ji nepokrytě nenávidíte, kliknout odolal jen málokdo. Seriál totiž, stejně jako jeho hlavní postava, umí jednu věc opravdu dobře – marketing.

Úvodní epizoda třetí řady je plná rozuzlení z konce druhé sezony, ale nejpamátnější scénou je rozhodně oběd v McDonald’s. Ano, čtete správně. Do fastfoodové restaurace vezme vždy stylovou Emily v podání Lily Collins její amour, francouzský šéfkuchař Gabriel. A k jejímu překvapení – a možná i všech sledujících – jí řekne, že pro něj je jídlo v McDonald’s „un petit plaisir“, takové malé potěšení.

Product placement se fastfoodovému gigantu vyplatil. Spojil dva pro mnohé naprosto oddělené světy a povedlo se. Navíc nám představil sendvič zvaný McBaguette – sendvič, který dokonce existuje nejenom v seriálu.

Na menu se poprvé objevil před deseti lety, stálicí se však nikdy nestal. Teď ale dostává novou šanci. Rozvážka vám McBaguette nedoveze, budete muset sebe dovézt do Paříže. Právě tam McDonald’s nabízí menu inspirované Emily v Paříži, ve kterém za necelých jedenáct euro dostanete hranolky, středně velký nápoj, dvě sladké makronky a samozřejmě McBaguette.

Jak chutná? Je plněná dvěma burgerovými plackami, dvěma plátky ementálu, hlávkovým salátem a francouzskou hořčicí. Od McDonald’s to samozřejmě není první pokus zařadit na své menu lokální sendvič. V Itálii můžete zamířit na sendvič s kousky parmezánu, v Kanadě si užít jejich verzi národního jídla poutine a u nás zkoušel štěstí McSmažák. Jestlipak by si na něm Emily s Gabrielem pochutnali?