Sušenku Oreo si můžete koupit (a posléze omlékovat) všude, s nejnovější pochoutkou od firmy Nabisco je to ale o něco složitější. Vznikla totiž ve spolupráci se značkou Supreme. A ta marketing umí.

Manhattanská značka zaměřená na street módu je proslulá svými limitovanými edicemi, a kdykoli oznámí novou kolekci, okamžitě se začnou tvořit fronty. A vynoří se i spekulanti, kteří už přemýšlejí, jak kousky z nové kolekce sehnat a pak s patřičnou přirážkou poslat dál. Supreme kvůli tomu dokonce zákazníkům umožňuje koupit jenom omezený počet kusů oblečení. 

Jarní kolekce Supreme, kterou značka představila na Instagramu a ve které najdete kabáty z umělé kožešiny nebo sneakers vyrobené v kooperaci s Nike, má v sobě i jednu netradiční položku: sušenku Oreo, samozřejmě v typicky červené Supreme barvě. V balíčku, který se prodává po osmi dolarech, najdou fanoušci pouhé tři sušenky, což je o rovných 36 méně, než bývá ve standardním americkém balení Orea. 

Supreme spustilo prodej kolekce ve svém vlajkovém obchodě v Soho ve středu 20. února a ti šťastlivci, kteří si nové zboží mohli koupit, jej samozřejmě okamžitě začali přeprodávat. Den po slavnostním spuštění prodeje v Soho stál balíček Supreme Oreos 500 dolarů, o pár hodin později už se dal v aukci na eBayi sehnat za 4000 dolarů a v pátek vyšplhala cena na 52 100 dolarů. O víkendu už se cena zdvojnásobila, a spolehlivě tak atakovala hranici 100 tisíc dolarů. 

Tyhle divoké aukce nejsou u zboží značky Supreme neobvyklé, dražit oblečení je ale něco jiného, než se s ostatními fanoušky virtuálně rvát o tři sušenky. Tak dobré chutnání.