Mladý a neklidný, stejně jako jeho zákazníci. Třicetiletý rodák z Hodonína, který se pro kariéru módního návrháře rozhodl poté, co v Praze viděl přehlídku Jakuba Polanky, působil jako kreativní ředitel značky Kara a pobýval na stáži u Louis Vuitton.

Předčasně zesnulému kreativnímu řediteli Virgilu Ablohovi tam dokonce věnoval pár tenisek, které vytvořil ve spolupráci se značkou Prestige. Černý také často spolupracuje se svým kamarádem a dalším člověkem ze seznamu 30 pod 30 NobodyListenem.

Povedlo se mu každopádně zachytit komunitu mladých lidí na sociálních sítích a vytvořit okolo sebe fanouškovskou základnu, která jeho oblečení nakupuje jako merchandise oblíbených hudebních interpretů. Zároveň ale šije pánské obleky na zakázku, s jejichž konstrukcí střihů mu pomáhá designér Boris Král.

Co však bude Jan Černý dělat, až jeho cílová skupina klientů zestárne a přestane chodit na večírky? A jak se mu spolupracuje s velkými značkami, jako je Lexus nebo Jägermeister? Nejen to se dozvíte v dnešním podcastu Forbes Life.