skip to main content

Od rozesílaní kávy k prodeji Tesly. Tchibo rostlo i přes zavřené obchody

6 minut čtení

Začínali rozesíláním kávy, dnes patří mezi nejoblíbenější prodejce spotřebního zboží. Strategie Tchiba je prostá: vzbudit v zákazníkovi pocit, že zrovna tenhle produkt potřebuje, ač by ho to chvíli nazpět ani nenapadlo. Funguje to i v pandemii. Firma vedená Richardem Hodulem má za sebou navzdory uzavřeným prodejnám nejúspěšnější rok.

Reklama

Kdysi dávno tam stávala zemědělská usedlost zvaná Köstelhof. Statek ze 14. století, který byl pro své účely využíván ještě za dob socialismu. Čtyři roky nazpět ale historický objekt, přesněji jeho zbytky na východním okraji Chebu v blízkosti dálnice D6, nahradila stavba modernějšího rázu, akcentující více současné potřeby obyvatel.

Reklama

Reklama
Reklama