Několik dní poté, co jsme přinesli informaci, že Orlando Bloom bude ambasadorem Staropramenu, tu máme i konkrétní reklamu. Tahle má cílit na zahraniční diváky, zejména na zbytek evropských trhů a Velkou Británii.
Reklama je poměrně dlouhá, má minutu a patnáct vteřin, a vtáhne vás do povedeného příběhu Blooma, který začne na Staroměstském náměstí, pak se koukne k Vltavě, a na konci se prokope až do smíchovského pivovaru. Celé video je chytře cyklické a končí na stejném místě, kde začíná, před Staroměstskou radnicí.
V rámci reklamy divákům Orlando Bloom vysvětluje například to, že Češi jsou velmi vybíraví, co se týče piva, ukáže, jak se u nás pivo používá v gastronomii, a třeba i vizuálně vysvětlí, proč se Praze říká „Zlaté město“.
Kolem a kolem spot nedělá reklamu jen ležáku ze smíchovského pivovaru, ale také Praze jako takové. Je také součástí velké kampaně „Brewed by Experts for Experts“, která bude mít i vlastní část na sociálních sítích a další mediální podporu.
Mezinárodní společnost Molson Coors, pod kterou Staropramen od roku 2012 spadá, tento krok považuje za jednu z největších investic, kterou chtějí podpořit růst Staropramenu a prorazit s ním na nové trhy. Molson Coors mimo Staropramen vlastní také značky jako například Blue Moon, chorvatské Ožujsko, Braník nebo Peroni.