Hollywoodská hvězda bude dělat ambasadora českému pivu. Orlando Bloom se objeví v reklamě na Staropramen a v kampani na sociálních sítích, které mají podpořit světovou expanzi značky.

Bloom strávil v Praze kvůli dlouhému natáčení seriálu Carnival Row několik let – a život si tu zjevně užíval. Jezdil na českém kole Festka, chodil do pražských podniků a ochutnával české pivo.

A zřejmě mu zachutnalo. V nejbližší době totiž bude vystupovat v reklamách na jednu z tuzemských značek: Staropramen. V tiskové zprávě, kterou zveřejnila mateřská společnost českého piva Molson Coors, mluví o tom, že „Staropramen je skvěle chutnající pivo od neuvěřitelně talentovaných lidí“ a že ho bude „rád reprezentovat“.

„Když jsem tu pár let žil a pracoval, tak jsem se do Prahy zamiloval. Je to báječné město plné úžasných lidí, jen je těžké je uspokojit, když dojde na pivo. Staropramenu se to daří už přes sto let, což značí, jak je dobré,“ uvedl šestačtyřicetiletý herec, který v posledních letech sice sešel z očí, ale začátkem milénia byl superhvězdou.

Zářil jako Legolas z Pána prstenů a Will Turner z Pirátů z Karibiku. Diváci po něm šíleli, filmaři se o něj prali. V roce 2009 se stal velvyslancem dobré vůle UNICEF.

Legolasův návrat v rozpačitě přijímané trilogii Hobit mu tolik nevyšel a na velký úspěch v posledních letech čeká. Pořád však patří k herecké elitě – letos se objeví například v ambiciózním sportovním filmu Gran Turismo. Brzy ho každopádně uvidíme i v nové reklamě, která se natáčela v Praze a Bloom v ní mluví o svém vztahu k městě a o zdejší pivní kultuře.

„Orlando je pro Staropramen ideálním partnerem –⁠ je to mistr svého oboru, stejně jako naši sládci, a k Praze má zvláštní vztah,“ konstatuje Debbie Macková, ředitelka pivních značek společnosti Molson Coors pro Evropu.