skip to main content
BrandVoice
BrandVoice jsou speciálně označené články a další typy obsahu, které připravuje kreativní studio Forbes BrandVoice Lab ve spolupráci s obchodními partnery. Jejich cílem je informovat o zajímavých produktech a tématech a propojit partnery se čtenáři. Pokud se chcete o BrandVoice dozvědět více, napište na jana.viskova@forbes.cz.

Práce online, děti in house. Přežili jste pandemii, aniž by vás to poznamenalo?

3 minuty čtení

Chytrých rad, jak zvládat práci z domova, se během mimořádných opatření objevila spousta: držte se pracovního plánu, dělejte si zdravé svačiny, vymezte si svůj pracovní prostor, choďte po bytě, stáhněte si aplikaci pro snadnější práci atd.

Jenomže jak to všechno udělat, když vám v kalendáři přibývá jeden videocall za druhým, za zády poskakují nevybouření školou (ne)povinní potomci a vy nevíte co dřív…

Jak jste zvládali tohle období vy? Mohli jste dělat svoji práci a jak často jste byli online? Byla vaše domácnost vzorovou home office, nebo spíš survival kurzem? Jak často jste sáhli po sklence vína? Dokázali jste i cvičit, nebo jste neměli čas ani objednat si teplé jídlo?

Bezmála 900 se vás podělilo o své zkušenosti v dotazníku, který Forbes sestavil ve spolupráci s firmou Soitron, jako expertem na technologické řešení videokonferencí. V tuto chvíli už je sbírání odpovědí pro průzkum v Česku i na Slovensku ukončeno, získané údaje vyhodnocujeme a brzy vás seznámíme s výsledky.

Každému, kdo odpověděl na všechny otázky, zašleme přístup do archivu veškerých předchozích vydání časopisu Forbes NEXT na čtvrt roku zdarma a dostane rovněž výsledky průzkumu exkluzivně v předstihu před jejich uveřejněním. Ten, kdo vyplnil dotazník jako 99. v pořadí, získá od partnera průzkumu, společnosti Soitron, videokonferenční zařízení Cisco Room Kit Mini.

Cílem průzkumu je zjistit, jak tuto významnou etapu života zvládli čtenáři Forbesu jak v Česku, tak na Slovensku, a dát jejich firmám, zaměstnavatelům a dalším společnostem možnost porovnání, případně inspirace do budoucna. 

Anonymizovaná data budou vyhodnocena a zpracována do závěrů, které budou jednak publikovány na forbes.cz a jednak pomohou partnerovi průzkumu k pochopení současných potřeb českých a slovenských firem v této oblasti a zlepšení služeb pro ně.