„Sbírám zkušenosti v celé paletě módního průmyslu,“ vysvětluje svou kariérní dráhu designér, který v ní obsáhl neuvěřitelnou pestrost.

Absolvent UMPRUM a Institut Français de la Mode v Paříži si nejen jako většina českých designérů založil svou značku, ale pracoval také pro Balenciagu, Zaru, nebo konzultační agenturu pro vývoj trendů Peclers.

Byl zároveň kreativním šéfem polského módního gigantu Reserved i vysokoškolským pedagogem na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně. „Hledám svůj přístav, své místo v tom všem, znovu se pouštím do neznáma, do nejistoty. Je náročné tu svobodu ustát,“ přiznává v podcastu.

Jakou zkušenost získal Pavel Brejcha během své práce v Japonsku a proč je v zahraniční v módním průmyslu normální, že kreativní ředitel je najímán pouze sezonně? Dozvíte se v nejnovějším dílu podcastu Forbes Life!