Ještě než se dostal k maturitě, založil Alex Ilyash vlastní cestovní kancelář pro studenty a po jejím úspěšném prodeji se vydal hledat inspiraci do Silicon Valley. Do Česka si nakonec přivezl nápad na platformu pro hromadné ubytování, do které investoval všechny své úspory.

S projektem Davinci Travel System má nyní jasný cíl – stát se světovou jedničkou v B2B ubytování.

„Hodně se dívám na Kiwi.com a porovnávám se s jejich výsledky. Myslím, že do čtyř let bychom je mohli dohnat,“ vykresluje své vize čtyřiadvacetiletý Ilyash, jehož počin za první rok utržil 35 milionů korun a letos míří na trojnásobek.

Jaké jsou největší výzvy při řízení mladé rychle rostoucí firmy? Co Alexe Ilyashe naučil měsíční pobyt v Silicon Valley? A proč mu nedělají vrásky velcí hráči jako Booking.com? Nejen to se dozvíte v rozhovoru.