Prodej osobních aut v Německu se i v listopadu potýkal s výrazným poklesem, meziroční propad činil 31,7 procenta. Celkem se prodalo 198 258 osobních aut. Poklesu prodeje podle dnes zveřejněné bilance Spolkového úřadu pro motorová vozidla čelila také česká automobilka Škoda Auto, která se v Německu ale po několika měsících stala opět nejsilnější dováženou značkou.
Z německých značek získala v listopadu největší podíl automobilka Volkswagen, konkrétně to bylo 14,9 procenta. I tak si ale tato automobilka v meziročním srovnání v prodeji pohoršila o 42,1 procenta.
Ještě hůře si vedly Ford a Audi. Propad vykázal i Mercedes, BMW (minus 31,8 procenta), Opel (minus 28,8 procenta), Smart (minus 11,3 procenta) a Porsche (minus 10,8 procenta). Výjimkou byla značka Mini, která za listopad vykázala růst meziročně o 9,3 procenta.
Z dovážených značek se v září v meziročním srovnání dařilo Tesle (plus 234,1 procenta), Polestaru (plus 105,3 procenta), Subaru (plus 27,2 procenta) a Mitsubishi (plus 17,8). Naopak nejhorší výsledky hlásí automobilky Nissan (minus 49 procent), Citroën (minus 47,5 procenta), Jaguar (minus 46,2 procenta) a DS (minus 44,8 procenta).
Škoda vykázala pokles o 32,9 procenta, i tak jí ale 11 467 prodaných vozů za listopad stačilo k návratu na pozici nejsilnější dovážené značky (podíl trhu 5,8 procenta). O toto místo v srpnu přišla na úkor automobilky Hyundai, která je s pětiprocentním podílem teď na třetím místě za Renaultem (podíl 5,3 procenta).
Výrazný nárůst prodeje vykázaly v říjnu automobily s alternativním pohonem. Elektrických vozů se meziročně v listopadu prodalo o 39 procent více, jejich říjnový podíl na prodaných osobních autech pak činil 20,3 procenta.
Auta s benzinovým motorem skončila meziročním propadem o 43,6 procenta, u dieselových motorů propad činil 55,7 procenta.