Několik časopisů, webových domén a ochranných známek titulů Auto Motor či Sport z vydavatelství Mladá fronta, jež je v insolvenci, se prodalo za 429 550 korun. Koupila je firma Business Media CZ. V dražbě s  příhozy nabídla vyšší sumu než druhý zájemce firma MotorCom. Vyplývá to z  informací v insolvenčním rejstříku.

„Předem avizovaným způsobem byla určena kupní cena, přičemž insolvenční správce vítězného zájemce vyzval ke složení zálohy na kupní cenu na zvláštní účet majetkové podstaty a k podpisu návrhu kupní smlouvy, dohody o převodu,“ uvedla insolvenční správkyně Petra Hýsková.

Vydavatelství Business Media působí na českém trhu přes 20 let, jak uvádí na webu. Původně bylo součástí mediálního koncernu Bertelsmann AG, poté patřilo do vydavatelské skupiny Docu Group, kterou vlastní britský investiční fond GMT Partners. Od roku 2014 patří skupině českých investorů. Nabízí hlavně odborné tituly ze stavebnictví, architektury, dopravy a průmyslu.

Provoz vydavatelství Mladá fronta ukončil loni před Vánoci soud. Věřitelé žádají asi 400 milionů korun. Kumulovaná ztráta Mladé fronty byla koncem loňského roku téměř 200 milionů, zaměstnancům dlužila mzdy.

V lednu se v dražbě prodala Online divize vydavatelství včetně ochranných známek tištěného časopisu Euro, koupila ji společnost Internet Info za 15,8 milionu korun. Stejný měsíc se vydražily některé časopisy téměř za 4,2 miliony. V únoru koupila firma Albatros Media za 14 milionů knižní divizi vydavatelství.

Mladá fronta vydávala ekonomický týdeník Euro a další časopisy. Divize Online provozovala ekonomický web Finance.cz a dalších 12 titulů.

Servery Mediaguru i Médiář dnes uvedly, že tištěný časopis Euro se ode dneška vrací na trh, a to pod novým vydavatelem New Look Media. Společně s tím je spuštěný i nový web TýdeníkEuro.cz.